Torsdag 15 Oktober

Hallå!(:
Gjorde världens tabbe imorse trodde jag hade körlektion kvart över nio men nej då var det visst kvart över åtta och det fick jag reda på genom att min körlärare ringde mig när jag var hemma, lyckat! Men som tur var så kunde jag köra två timmar imorgon(:

H&M idag också, min handledare var sjuk så jag fick klara mig ganska mycket på egen hand men det gick bra!(: På lunchen gick jag på stan och kollade efter ett par partyklackar. Jag gick in på varenda skobutik i hela stan men hittade inga, men till slut när jag var påväg tillbaka till H&M kom jag ju på att skorett ligger precis brevid H&M så jag gick in och kikade där. Jag hittade dom perfekta klackarna och jag blev helt kär! Dock kostade dom tusen spänn så får se hur jag gör men vill verkligen ha dom.


Dagens Outfit

Oversizekofta-Vila
Linne-Gina Tricot
Jeansleggins-Vero Moda
Skor-Din Sko

Nu ska jag platta håret,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0