Torsdag 1 Oktober

Tjennare!(:
Är vi redan inne i oktober, tiden bara flyger förbi det går äckligt fort alltså;O Snart är ju julen här och snön, fast iförsig så tycker jag om julen måste vara det mysigaste på hela året!(:

Idag var det H&M som gällde för mig 08:30-15:30, det känns alltid så konstigt att gå runt där i butiken när det är mörkt och tyst utan massa kunder som springer runt. Fast det känns typ som man äger hela butiken, som att det är ens hem. Det är typ som att butiken är en superstor garderob fylld med kläder och man kan få välja precis vad man vill därifrån. Okej nu ska jag sluta drömma;P Men som vanligt gick dagen iallafall super snabbt, men det är väl så när man håller på med något man tycker om(:

När jag slutade åkte jag hem, tänkte träna på inpuls men hade ingen att träna med plus att mina träningskläder låg hemma. Men då tog jag en springrunda hemma istället, fast det var ganska så kyligt men ändå skönt att få springa av sig lite.

Vid sju tiden åkte jag in till stan med Olivia och gick på det här kvällsöppet i shopping. Jag trodde ändå inte det skulle vara så mycket folk men där hade jag så fel. Halva Luleå var ju där och det var dunkmusik i hela shopping. Hittade iallafall lite småfynd på H&M;)haha

Idag fick jag vara en riktig H&M-brud, med en h&m-klubbtröja;)


Nu är det absolut sängen för mig, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: jokki

vilken snygg H&Mkompis jag har!

2009-10-02 @ 19:51:24
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0