Tisdag 27 Oktober

Tjabba!(:
Idag har jag hunnit med mycket. Först hade jag körlektion på morgonen, gick bara bra och imorgon är det halkbanan som gäller(: Efter det gick jag och köpte förköp till Cleo, tur det fanns kvar och alla min flickor har fixat också så nu ska antnäsbrudarna ta över Cleo på fredag!;D Sen blev det lunch på Exotic med min familj + stockholmsmoster och kusinerna som är uppe i Luleå nu(: Härligt att träffa dom igen, sist var ju när jag och Amanda bodde hos dom och det var veckan innan skolan började.

Sen gick jag och mamma på stan och jag hittade den perfekta outfiten för Halloween!(: Jag ska vara Pocahontas, så jag inhandlade en perfekt klänning,leggins,hårband,halsband och örhängen(: Det enda som saknas nu är ett läderband som jag tänkte ha i midjan, så om någon har ett sånt till utlåning vore det awesome!;D


Efter det åkte jag och mamma och handlade på Ica Maxi, fixade allting till middagen på fredag och vi bjuder på den!(: det kommer bli skit gott! Mina brudar ska fixa efterrätt och tilltugg, och dom kan man alltid lita på när det gäller att göra goda efterrätter(:

Nu måste jag kila,pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: jenny

Alltså gurra. Du MÅSTE ju måla dedär röda på armen!!!! :D

2009-10-28 @ 14:29:21
Postat av: Elina

Mendu, vilken tid ska vi ses?

2009-10-28 @ 14:45:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0