Tisdag 20 Oktober

Tjennare!(:
Idag hade jag sovmorgon till 12:00, så underbart skönt det var(: Hade Religionsprovet idag, hon rättade mitt prov direkt efter VG+ blev det. Kände mig lite missnöjd eftersom jag kom fram till att jag skulle satsa på mvg i den här kursen men läraren sa att det kommer fler chanser, så det är väl bara att satsa på nästa prov istället. Sen skulle vi egentligen ha idrott och hälsa b men våran lärare kom aldrig för han var visst sjuk. Så då knallade jag runt på stan ett tag. Jag kom på värsta bra idén som jag skulle klä ut mig till på halloween men då läste jag på en annan tjejs blogg att hon skulle vara det, nog för att vi inte änns umgås men  känns ändå inte lika roligt för jag ville ju komma på något unikt(:

Efter stanrundan blev det Spinning och Core på Inpuls med Jenny och Olivia, sjukt jobbigt men kändes bra med en rejäll genomkörare. Hoppas på träningsverk imorgon, för då känns det verkligen att man tagit i.



Ska kolla favvoserierna nu, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Jokki

åh jag vill också träna! men känner att ja inte är nog frisk ännu

2009-10-21 @ 07:50:41
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0