Söndag 18 Oktober

Hallå!(:
Söndag igen, finns det nå tråkigare! Min söndag har bestått av Religonspluggandet, har fetinprov på tisdag och det kom jag på två dagar innan, härligt! Men nu sitter väl det mesta om jesus och hela faderuttan. Har även hunnit med att träna på Inpan med Jenny, vi körde Body Step(: Det måste vara det jobbigaste Body Step passet på länge, anting har min kondition dött eller så var det bara extra jobbigt pass.

Sitter och lyssnar på Jordan Sparks på Spotify, vilken under bara röst tjejen har hon är ju helt gudomlig!(: Bra att du tipsade mig Amanda om att börja lyssna på henne;)

Varför ska allting bara vara skit just nu, vad har jag gjort för ont när oturen bara väller över mig och inget blir ju bättre... Jag orkar inte med människor som är så falska på insidan och inte bara kan säga vad dom hålller på med, för alla vi vet ju att det är något med det hära.
Jag tänker heller inte vänta på dig längre, nu har jag passerat gränsen.
Jag måste bara få heva ut min ilska och besvikelse lite, söndagar är alltid lite deppiga på något sätt.


Idag fyller den här snyggingen 22 år!;)


Nu ska jag stoppa in lite ny musik på min mobil,pusstjing(:




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0