Söndag 11 Oktober

Tjennare!(:
Idag har jag varit ute och övningskört med pappa i 2 timmar, det blev att köra runt överallt med en lång sväng till boden också. Det gick jättebra och efteråt kändes det att man hade suttit och kört i två timmar;P När jag kom hem kollade jag nyaste avsnittet av 90210 som jag ännu inte hade sett, åh vad bra det var!

Sen helt plötsligt blev jag förfrågad att följa med på bio, så fick stressa i mig middagen och sen kom Jokki och Amanda och hämtade mig. Vi kollade den här nya dansfilmen Fame, sååå sjukt bra den var!!!(: Det var som en dansfilmen/musikal och såna filmer är alltid så himla bra. När man ser en sån filmr vill man ju bara själv kunna sjunga och dansa, tänk ändå vilken dröm.


Nu ska jag checka in min farm på fb, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0