Onsdag 28 Oktober

Hallå!(:
Idag steg jag upp 05:30, så tidigt stiger jag inte änns upp när jag har vanlig skoldag!;O Det var helt kolsvart ute och på riktigt trodde jag att det var natt fortfarande och att jag typ gick och vimsade runt. Jag steg ju inte upp så där tidigt av mig själv utan idag var det Halkbanan som gällde. Jag var typ lite nervös innan, men jag fick börja köra till Kalix och allt gick perfekt. Det var skit kul att sladda runt och vi fick köra extra mycket bara för att vi var tre stycken som åkte dit. Så nu är halkbanan- Checkad och klar!(:

Har även hunnit med att vara och träna Spinning 45 med Jenny sådär innan middagen, perfekt att få träna av sig lite när jag typ suttit i en bil hela förmiddagen.

Ikväll har jag bara chillat på med Jennisen och Amandisen- Awesome(: Vi kollade såklart nyaste avsnitten av One Tree Hill och Gossip Girl, lika bra som varje vecka och man blir då aldrig besviken på dom där serierna. Sen satt vi bara och pratade i flera timmar och kollade bland annat i skolkatalogen, det är ju ett riktigt nöje att sitta och kolla i dom. Längtar tills den nya kommer;D haha

Chace,hunken i Gossip Girl!;)


Nu är jag helt död så sängen väntar,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0