Onsdag 21 Oktober

Hallå!(:
Praktik idag på H&M, fick bara stå nere på lagret nästan hela dagen och packa upp SJUKT mycket varor. Fick även veta att H&M ska ha en firmafest någon gång i slutet av november och jag får komma(: Helt kul men känns ju lite skumt när jag inte änns jobbar där ännu + att jag känner mig så lite jämfört med alla andra. 

Har känt mig seg hela dagen, började med att jag hade en förjävla hosta på morgonen och har gått och hostat i stort sätt hela dagen. Det jobbigaste med det var ju att hosta när man har sjuk träningsvärk i magen, ajaj säger jag bara. Men jag hoppas inte det här bryter ut till någon förkylning bara!

På lunchen gick jag och gjorde ett hemligt ärende, på Torsdag då sker det!;D Vet fortfarande inte vad jag ska klä ut mig till på Halloween börjar känna mig lite små stressade nu. Fast jag har ju en sak jag tänkt på men vi får se om de blir det. Längtar sjukt mycket också, förferren sker hos mig!;D

Väldigt gammla tider, men diggar bilden(:


Nu känner jag att mitt huvud håller på att sprängas så dags för sängen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0