Måndag 19 Oktober

Tjabba!(:
Ja då var helgen över och då kämpar vi igenom den här sista veckan och sen är det äntligen höstlov!(: Väldigt välbehövligt, känner bara att det hade suttit fint med att ha haft en inbokat resa nu på lovet, känner verkligen att jag behöver komma bort från allting ett tag. Men får väl spara ihop massa pengar och längta tills det blir någon resa med brudarna typ!(:

Min dag har verkligen varit helt upp och ner med humöret. På skolan var jag hur glad som hellst som typ idag i matseln höll verkligen hela vårat bord på att avlida av skratt och såklart var det Tobbe som kom med någon fin kommentar mitt i allt. Jag har verkligen börjat gilla killarna i våran klass, vissa av dom är ju bara för sköna människor(: Men när jag kom hem var jag inte alls den här glada Maria längre utan jag var sådär äckligt envis och tjurig och ville bara lägga mig ner och dö. Det känns bara som att det är för mycket på en gång nu....

Oj vilken stor uppmärksamhet allt det här med bantningen fick när Jokki skrev om det på sin blogg. Jag själv tycker att visst om ni vill banta för att ni vill känna er snyggare så varsågod, men jag tycker ni redan är söta som ni är och det är ju liksom ni!(: Men även nu när typ alla ska börja banta känner jag att jag typ får den här lilla pressen på mig, för jag vet bara ur mycket jag gått upp i vikt under sommare. Som min mamma som påpekar det typ varje dag, jag vet inte vad som har flugit i henne men helt plötsligt vill hon typ att jag ska bli small som en sticka!;O Men det känns iallafall bra att jag har skaffat Inpulskort, för träna där det är något jag älskar och det gör jag verkligen inte bara för att bli small utan för att det är så grymt roligt!(:

Jag måste bara säga en sista grejj, att jag blir så glad när folk som jag typ knappt pratar med längre bryr sig. Idag hände en sån grejj och jag blev typ helt chokad, men det kändes iallafall riktigt skönt!(:

Nu ska jag krypa ner i sängen, pusstjing(:





Kommentarer
Postat av: Elina

Som jag tidigare sagt fattar jag ingenting med det här med din mamma. Huvudsaken är ju den, som jags äkert tror du själv insett, att du vet att du är fin, du behöver INTE gå ner i vikt, ingen behöver typ det förutom de som väger typ 100 kg! Och det bästa är ju att du tränar för det är kul! För då tar man automaatiskt i mera =D Plus att man mår bättre av träning, it's great ! Längtar till Fredag by the way

2009-10-21 @ 10:22:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0