Måndag 12 Oktober

Hallå!(:
Vad händer med att alla såg mig i fredags springa omkring i stan utan skor! så illa vare väl inte? Jag har iallafall redan börjat tagga inför Halloween för det är väl inte så länge kvar. Jag har så himla lust att klä ut mig och jag har redan några idéer på utklädnad.

Ikväll var jag på spinning själv i 45 minuter, och jag kom precis när det började och var ju tvungen att fixa till allt med cykeln så han inte springa och fylla vatten i vattenflaskan. Alltså jag trodde på fullaste allvar jag skulle tuppa av på cyklen för det var så sjukt jobbigt ett helt pass utan en droppe vatten!;O

Nu har jag typ bestämt mig för vad jag vill göra med mitt hår(: Jag vill klippa raklugg och stoppa i hårförlängning för jag saknar mitt långa hår så himla mycket nu! ungefär något sånt här hade jag tänkt mig. Tror ni jag skulle passa i det?


Så jävla bra låt: Taylor Swift-Teardrops on my guitar

Nu ska jag kila, pusstjing(:







Kommentarer
Postat av: amanda

jaa, den är sååå jäävla bra! lyssnar faktiskt på den just nu! haha ;p fast har nött den sjuukt mkt redan, såklaart xD

2009-10-13 @ 17:07:46
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/
Postat av: jenny

Jag tror att du skulle passa i de! :D

2009-10-13 @ 23:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0