Lördag 3 oktober

Hallå!(:
idag vaknade jag nio av att lilla Jenny ringde och väckte mig, börjar bli en vana nu x) Hon skulle iallafall på Arobic halv elva så jag hängde med. Det var riktigt härligt att få komma igång sådär på morgonen, men lite jobbigt vare ju ändå. Sen kom pappa och hämtade mig från Inpuls och vi åkte och gjorde några ärenden.

Sen har jag bara varit hemma och bland annat rensat min garderob, hade äckligt mycket kläder och kände att det var väldigt välbehövligt. Jag rensade faktiskt bort en hel del men ändå när jag öppnar garderoberna är det fortfarande massa kläder kvar! Men den här veckan har jag även hunnit inhandla en hel del nya godingar också!(:

Det blev ändå en liten hög som ska bort


Några av veckans inköp som kommer inta min garderob(:


Kvällen är fortfarande oplanerad så vi får se vad som händer, men lutar mest troligt mot att träffa brudarna(:

Nu ska jag iväg, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Linnea

Nästa gång kan ni gärna höra av er :) så följer jag :D

2009-10-04 @ 19:06:02
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0