Torsdag 26 November

Hallå!(:
Idag har min dag varit så där riktigt bra, allt har gått min väg helt enkelt!(: Det var H&M som gällde idag också, fick börja morgonen med att göra en repetition av kassautbildningen, det kändes skönt att få gå igenom allt igen, för det är fortfarande vissa saker som är svåra. Men efter det rullade kassan på riktigt bra för mig och jag fick stå väldigt mycket i kassan idag.
Köpte även två tunikor från H&M, en sån där silverfärgad som jag redan har i guld som jag berättade igår var så populära. Jag skojjar inte när jag säger att prick alla i personalen har båda färgerna nu, och nästa veckan kanske alla vi i personalen ska ha på oss en av dom;Phaha. Den andra tunikan var var svart med gulddetaljer på axlarna. Fick även personalrabatt, så himla skönt!(:

Hade även en kortkörlektion där allt gick helt perfekt, min körskolelärare klagade inte på någonting och sa innan jag gick" riktigt bra jobbat idag Maria" det kändes verkligen så bra och nu är det nog nära!(:

Dagens Inköp(ni får ursäkta dom dåliga bilderna men jag tog bara med mobilkameran)


Nu måste jag ju skörda på min farm,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0