Tisdag 3 November

Tjennbare!(:
Vilken lååång dag det har varit! Började med att jag åkte in med tio bussen för att jag och Emma skulle stoppa in pengar på vårat UF-konto men klantig som jag är så hade jag ju glömt pengarna:S Så vi chillade på stan ett tag, sen var det skola från tolv till fyra. Idrotten sista lektionen var faktiskt riktigt rolig, körde massa olika lagsporter som en turnering.

Efter jag hade slutat gick jag till Inpuls och tränade där ett tag i gymmet. Sen träffade jag Lisa och vi gick tillsammans till H&M. Inventering var det som gällde, första gången jag gör det och det var ganska så jobbigt blev helt snurrig av alla siffror. Men det tog typ bara 3 och en halv timme, skönt med lite extra pengar iallafall(:

Just det idag fick vi en ny kille i våran klass!(: Kul att det händer någonting någon gång, han var iallafall från Gävle och hade bara varit i Luleå tre dagar. Stackarn tyckte typ synd om honom för han känner inte en kotte här och kan inget om Luleå, men jag och Emma började prata med honom och han verkar riktigt trevlig(:


Nu väntar sängen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0