Tisdag 24 November

Halloj!(:
Idag hade vi sovmorgon till 12, så himla skönt fick sova hela 10 timmar och det behövdes verkligen kände jag. Vi hade bara en lektion och fick tillbaka provet, VG+ och endaste tre poäng ifrån mvg, kändes lite surt men ändå ganska nöjd eftersom det verkade som alla andra behövde göra omprov.

Har hunnit med att träna spinning+Core, hade totalt glömmt bort hur jobbigt det var. Det känns som att ett sånt här pass inte är så långt men väldigt intensivt och jag försöker alltid ge järnet. Idag var det några på passet som typ satt och svammlade och på coren gjorde dom typ ingen övning, sånt kan jag bli riktigt irriterad på. Fattar inte änns varför dom går på passet då.

JAg har blivit helt besatt av att dricka såna här Actimel. Jag drack en sån första gången för någon vecka sen och sen dess har det inte gott en dag utan att jag dricker en. Dom är supergoda och speciellt vaniljsmak, egentligen är dom ju till för om man har problem med magen men jag dricker dom iallafall. Men det värsta är typ att jag överdoserar dom för man ska dricka en per dag men jag dricker både en morgon och kväll:P

Actimel i mitt hjärta! haha


Nu är det dags för sängen,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0