Tisdag 10 November

Hallå!(:
Idag hade jag sovmorgon till 12, skönt för det är inte ofta jag utnyttjar den här långa sovmorgonen vi har på tisdagar. Provet var första lektionen, och ja jag skrev ju på allt men vissa saker satt jag bara och hittade på så vi får väl se sen hur det gick egentligen. Sen hade vi religion och kollade på Bruce den allsmäktige, fan vad rolig den filmen är. Var år sedan jag såg den så hade typ glömmt bort massa saker, så helt plötsligt när det är tyst i klassrummet så börjar jag typ skratt as högt. Ja Emma var tvungen att säga åt mig ett antal gånger>.<

Efter skolan gick jag och pappa och vaccinerade mig mot svinis. Vi fick stå i 45 minuter i kö där ute och jag höl seriöst på att frysa ihjäl, i slutet kände jag knappt mina fötter längre. Dock hade jag convers som inte var så jävla smart när det var så kallt ute! Men allt gick bra och att ta sprutan gjorde inte alls ont, jag blev ganska orolig där i slutet att det skulle göra skit ont när jag hörde massa barn som grät. Men nu såhär efter så gör min arm verkligen jätte ont, kan knappt röra den;O Så vi får se hur jag mår imorgon, håller tummarna för att jag inte ska få några äckliga biverkningar bara.

En liten konversation jag och pappa hade i väntan på sprutan:
Jag: Pappa hur ont gör det egentligen?
Pappa: Jadu skulle ungefär tippa på att det gör lika ont som att födda barn (skämtar)
Tanten som sitter brevid pappa börjar skratta, efter ett tag säger hon: Usch nu blev jag ju riktigt nervös
Jag och pappa: HAHAHAHA! 

Har nyss kollat klart nyaste avsnittet av One Tree Hill och Gossip Girl, åh vad bra dom var<3


Dags för att borsta tänderna,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0