Söndag 8 November

Hallå!(:
Lördagskvällen blev att tillbringa i stan hos Amanda P med Linnea(: Riktigt trevligt, vi gick till hemmakväll och köpte fetaste godispåsen och sen hängde vi bara i Amandas lägenhet och pratade. Det är synd att man träffar vissa från gamla klassen så sällan, vi borde verkligen dra ihop någon sån här 9A och 9B kväll tycker jag(:

Idag har jag gjort allt annat förutom att plugga typ, vi har prov på tisdag och jag kan inte ett piss. Ja det känns som det lutar mot ig, personal administration- finns det något tråkigare, knappast! Jag har iallafall varit och övingskört med papi, kändes skit konstigt att köra på snö för det var så längesen jag gjorde det, men det gick iallfall bra(:

Jag ska testa om jag kan hålla mig från godis ett tag, det är bara lite på skojj för att se hur länge jag klara. Men när det gäller mig är det väl kört efter en vecka typ;) Men jag börjar imorgon så bäst att frossa i sig det sista jag har kvar i hemmakvällpåsen;P haha

Här är min nya kärlek- min runda halsduk levar jag i just nu!


Nu ska jag väl ta tag i personaladministrationen, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Anonym

den är ju nästan lika snygg som dig!

2009-11-08 @ 21:34:35
Postat av: Linnea

jag och matilda skulle också börja med det idag. så nu kan vi stötta varandra ;)

2009-11-09 @ 10:43:31
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0