Söndag 1 November

Tjabba!(:
Oj nu är det ju november för tusan, det är ju bara mindre än två månader kvar till jul nu. Tiden springer verkligen förbi! Jag tänkte iallafall ta en liten resumé av helgen:

Fredag:
-Började med att alla mina brudar kom hem till mig vid sjutiden och vi lagade middag, det blev sjukt gott. Sen blev det lite förfest med Wii spelande och massa snack
-Vid halv tolv tiden åkte vi in till stan, två snälla föräldrar skjutsade in oss. Snällt av dem så behövde vi inte betala taxi in till stan
-Alla vi hade ju förköp så vi passerade bara kön och intog CLEO. Helt galet härlig kväll vi hade där inne och det var första gången alla vi antnäsbrudar var ute samtidigt!;O Vårat gäng ägde dansgolvet totalt i början, mina brudar är helt klart bara Bäst!;D Träffade även hur mycket kända ansikten som hellst och efter tre åkte vi hem med taxi

Här kommer lite bilder från kvällen



Lördag:
-Började med att jag,Olivia,Jokki och jokkis kusin Linda åkte in till stan till en av Lindas kompisar. Där började vi förfesta lite smått och testade äve på att röka vattenpipa, det var helt kul
-Vid halv elva åkte vi till en halloween fest som var hos en tjej som Linda Jokkis kusin kände, det var mycket folk där och hela huset var i halloween-tema så det var grymt(:
-Vid ett åkte jag,Olivia och Jokki in till stan. Jag och Olivia gick på allstar och där var det mycket folk och vi träffade ett härligt gäng killar från övertåneå där bl a Olivias syrras kille. Så vi blev kvar med dom där till stängning
-Efter det knallade vi till Max och käkade och sen följde vi med till örnäset på lite efterfest, så vid 6 tiden var vi hemma i Antnäs igen och då slocknade jag direkt jag kom hem.

Här kommer lite bilder från kvällen


Nu ska jag kila,pusstjing(:



Kommentarer
Postat av: emma

fan vad snygg du är! ;)

2009-11-01 @ 15:27:40
URL: http://emmaenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0