Onsdag 18 November

Tjabba!(:

Älskar hennes lite bohemiska stil!(:


Nationella prov idag då, skriftligt i Svenska B. Ämnet var ju relationer och andra starka band och jag tycker det var ett ganska lätt ämne för man har ju alltid relationer till någon eller något. Satt inte änns i två timmar och skrev men jag tror det gick hyffsat bra iallafall(:

Alltså vid tio var skoldagen över, då knallade jag och Emma på stan(: Vi gjorde en hel del ärenden och gick  på stan i typ fyra timmar. Jag hittade hur mycket fint som hellst, synd bara att ekonomin sviker. Dagen inköp blev iallafall ett par svarta chinos (äntligen) och örhängen.

Har även hunnit med att sälja 5 musmattor till idag, känns som att affärerna börjar rulla igång nu!:D och jag har ännu fler på min lista som redan tjingat en musmatta, perfekt!


Nu väntar sängen,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0