Onsdag 11 November

Tjabba!(:
Har just kollat i nya H&M katalogen och det finns så mycket snyggt där som jag vill ha! Synd bara att man inte är miljonär ibland, det blir ju inte bättre av att jag har praktik på H&M och får se alla snygga nyheter som kommer in till butiken. Just nu är jag verkligen i en riktigt sån här "vill ha-period". Här kommer iallafall några av H&M:s nyheter


Idag var det praktik på H&M som vanligt, fast det var inte som vanligt för jag gick bara halvdag eftersom jag hade två körlektioner sen. Fick iallafall bara stå i kassan typ tre timmar, och nu sitter det mesta(: Bara returerna som fortfarande är lite tjorviga men jag kan trösta mig med att alla brukar ha ganska mycket problem med det i början.


Att det kan finnas låtar som man kan känna igen sig så mycket i, just den här är en sån
 
I'd find a million ways to say I love you
Sing a million songs to make you smile
But I can't turn back time
And I can't make you mine
It's impossible

It's impossible to bring you back
And even if i try to turn you heart
It's impossible to turn back time
It's impossible

(To even think that you would look my way)
To even think that you would look my way
(I know I only have myself to blame)
I know I only have myself to blame
I can try, but I still can't make you mine

Nu ska jag försöka sova,pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Linnea

shit vilken snygg dragkedjeklänning!

2009-11-13 @ 15:19:49
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0