Måndag 9 Novmeber

Tjennare!(:
Ledig måndag idag, underbart skönt(: Fast jag har ändå hunnit med att göra lite saker. På morgonen åkte jag med Lena J till skolan för att bli fotad av henne till en fotouppgift hon hade. Det handlade om kroppar och jag fick hålla i en bild med en extremt blek tjej på. Det var sjukt coolt att bli fotad sådär inne i en studio, bilderna blev nog iallafall ganska bra hoppas jag(:

Sen har jag bara varit hemma och försökt få in lite om facket,MBL,jämnställdhet i min hjärna. Provet imorgon kommer gå helt åt skogen!

Ikväll har jag tränat PSI på Inpan med Jokki och Linnea, det var så skönt att träna ett ordentligt träningspass eftersom jag inte gjort det på några dagar nu. Men lite jobbigt vare allt och min höger arm fick ta i så att den typ dog x)

Just det nu är biljetterna fixade, 22 November kommer jag,Jenny,Jokki och Linnea befinna oss på filmstaden för att kolla NEW MOON! Åh vad jag längtar, den kommer säkert vara super!(:

Nu ska jag hoppa i säng, pusstjing(:
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

+ mig, sandra, emma å cia raden ovanför å anna björn, maja tellström å kanske disa på samma rad som er ;p å kolla new moon alltså ;D

2009-11-10 @ 22:15:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0