Lördag 7 November

Tjabba!(:
Kom hem för ett tag sen från skolan, japp skola på en lördag låter ju lovande. Ne men det var ju öppethus, vi satt och sålde våra snygga musmattor som är färdiga nu(: Vi fick ändå sålt några stycken, men när det har något med välgörenhet att göra känns det som att folk är lite mer generösa. Så nu är det bäst att ni köper er en, så här ser dom ut:


Igår var jag på Happy Friday med massa tjejer, det var Body Jam. Första gången jag gör det och det var ju inte det lättaste med min dåliga kordination men det var ändå roligt(: Fredagskvällen bjöd på Idoltittande med Jokki och Hanna, sjukt längesen jag umgicks med Hanna så det var väldigt trevligt (och såklart med dig Jokki också;) Vi bakade också eller rättare sagt Jokki medans jag och Hanna kollade på, sen blev det massa prat och skvaller(: Mysig fredagskväll helt enkelt!

Beställde just hem min favorittröja från H&M, äntligen fanns den i min storlek efter att jag väntat några månader bara. Plus att igår hade mamma köpt en sån där rund halsduk åt mig, prick den jag ville ha också. gissa om jag blev glad(: Så nu har jag kirrat två saker från min lista;) haha

Nu är det dags för lördagsmiddag,pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0