Torsdag 28 Maj

Tjenna(:
Åh vilken onödig dag började 12:40 och hade bara idrott och då var det ju såklart val i huset. Så vi gjorde typ inget förutom att spela lite basket. Sen var det betygsnack, låg på MVG i idrott men då måste jag typ springa milen på under en timme!:O Hur fan tror hon att det ska gå till, döda mig!

Haha vet ni det var nyss fem stycken ankor på våran gård>.< Dom gick där och såg helt vilsna ut men då kom grannen med sin hund så då blev dom lite halvt rädda och sprang ner hem till sig. Våra grannar nednaför oss har typ helt seriöst en hel jävla bondgård x) Förra sommaren hade vi getter på våran gård >.< Ja det är så det där att bo i Antnäs

Hittade en ny hemsida idag med Zac Efron;) Kolla in bilderna, speciellt den sista, grrr;D




Nu ska jag dra mig från datorn ett tag, pussjting(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0