Torsdag 21 Maj

Hallå(:
Kom nyss hem, har varit ute på en promenad med Amanda(: Det var as skönt och gå i det här fina vädret, vi gick till stallet och hälsade på hennes hästar(: Seriöst vad rolig en av hennes hästar är;P Jojje har talang att kunna rulla på tungan typ, det är nog inte alla hästar som kan det. Sen tog jag hennes bike och cyklade hem från stallet, Amanda är ju som bara lite längre än mig, så det såg helt sjukt ut när jag cyklade;)haha men jag drog då ingen vurpa iallafall.

Gårdagskvällen var riktigt trevlig(: Vi var i Rutviks byggdegård för det var nämligen så att Elina, Victor och Anton lundgren hade sin artonårs fest där. Det gick rykten om att det skulle komma typ nittio pers dit, fast så många tror jag inte det kom. träffade iallafall mycket trevligt folk, det är som lite roligt nu för vissa av idrottskillarna har vi typ festat as mycket med så nu har man typ blivit polare med dom(:

Idag blir det att packa för jag och Jenny och några andra konfrimandledare ska på läger i Munkviken med våra konfrimander. Vi åker ikväll och kommer hem på söndag dag, så hela det här "lilla lovet" spenderas några mil söder om skellefteå. Är inte så speciellt taggad just nu, känns mest lite jobbigt men det blir säkert bra ändå(:


Gårdagskvällens Outfit

Kofta- H&M
Klänning- H&M
Leggins- Lindex
Skor- Din Sko
Örhängen- H&M

Nä nu måste jag verkligen börja packa, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0