Tisdag 19 Maj

Tjenixen(:
Idag hade jag min första körlektion, var ganska nervös ändå. Fick bara köra omkring vid udden och träna på att växla, start i backe, krypkörning och lite annat. Men min handledare var typ helt dryg:O Hoppas hon hade vaknat på fel sida eller nå för annars blir det nog inte så kul i fortsättningen. Har nästa lektion någon gång i slutet av juni fast då blir det en intensivvecka med 5 körningar på 5 dagar för sen tar dom sommarstängt. Men jag pratade med Peter på Ninas och han säger att det ändå är rimligt att jag kan ta körkortet innan skolan börjar om igen. Så i sommar är det bara att ligga i för min del.

Idag är det säsongsavslutning av One Tree Hill säsong 6 och Gossip Girl säsong 2. Och det kanske inte kommer någon mer säsong av One Tree Hill, men om det kommer en så ska det bli nå jävla ersättare istället för två av huvudpersonerna så då kommer jag skippa det!



Nä nu ska jag kila och kolla på mina favvo serier, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0