Söndag 17 Maj

Amen Tjenare(:
Sitter och nynnar på vinnarlåten i ESC " I`m in love whit a fairytale even though it hurts", första gången jag verkligen diggar vinnarlåten i ESC(:

Ojoj vilket underbart sommarväder det är ute, idag har jag typ vistats ute 24/7. Blev en lång promis med Linnea till Alvik, tänkte gå med Jenny och Amanda också men dom hade redan varit och gått:( Men det var iallfall as skönt att vara ute och röra på sig i det här kanon vädret, den här gånge blev det iallafall ingen ödlechok;Phaha (bara Jenny och Linnea som fattar)

Annars har det också blivit en hel del bokföringsräkning, så snart rinner det ut genom öronen på mig;P Men det är bara att trösta sig med att det här är näst sista provet innan sommarlovet!:D

Nu ska jag gå och göra något vettigt, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0