Söndag 10 Maj

tjenixen(:
Igår blev en intensiv dag med först jobb från 10-16. Vi hade nämligen planeringsdag inför lägret till Munkviken som vi ska till om två helger. Jag och Jenny ska på läger ett så det kommer bli perres, vi var ju inte med till munkviken själva när vi konfrimerade oss för då var vi i Kreta så det här bli första gången för oss. Fast känns ändå lite jobbigt att vara borta från torsdag kväll till söndag eftermiddag och plus attt vi missar Elina och Viktors 18års fest i Rutvik så det var ju skit. Men vafan det kommer fler tillfällen och man får tänka positivt vi kommer bli rika som troll(:

På kvällen befann sig alla tjejor hos Olivia för då var det dax för 18års fika(: Gissa om hon hade gott fika? Det fanns massa goda grejjer men min favorit är ju helt klart marängtårtan! Ojoj jag hade lätt kunna trycka i mig hela själv;)haha
Sen blev det chill i Olivias vardagsrum framför tvn hela kvällen, så det var helt klart en trevlig kväll(:

Idag är det PLUGGA som står på shcemat, både samhälls och matte b. Usch vad tråkigt, har inte alls lust med det, men va fan ska man göra om man har natiionella i matte b på tisdag och stort jävla samhällsprov på onsdag om politik. Kan vi inte bara få sommarlov nu!!


En bit Outfit


Stickad Tröja- H&M
Leggins- Gina Tricot
Sjal-H&M
Skor-Sotano
Örhängen- H&M

Nu ska jag gå och spolla ner matteboken i toan,pusstjing

Kommentarer
Postat av: Linda

haha wow! jag läste hela ditt inlägg^^

STOLT! men mina ögon snurrar typ. hehehe :D

2009-05-10 @ 22:11:11
URL: http://lindahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0