Måndag 4 Maj

Tjabba(:
Då var det nya tag och ny vecka, tiden springer ju bara förbi nu och det är så otroligt skönt att det snart är sommarlov!(: På tal om det så har jag absolut ingen energi alls kvar till att plugga, känns som att min hjärna redan har tagit sommarlov, men man får väl använda den sista energin till dom här sista proven. Annars så var det en underbar start på veckan med bara två lektioner, dock inte så himla festliga lektioner direkt. Föst var det engelska Nationella speaking-delen som stod på schemat och det kändes inte allt för bra efteråt, men lite snackade jag ju på iallfall. Efter det väntades prov i Praktiskt Marknadsföring som gick super, det var verkligen as enkelt(: Så nu har jag inget mer den här veckan fast det är bäst att börja ta tag i massa inlämningsuppgifter som ska lämnas in om nån vecka, orkar inte spara allt till slutet direkt.

Annars han jag med en liten sväng på stan med Virre pirre, ja fyndade lite stuffs också men det får ni se bilde på sen. Och Victor hittade sig ett par skor som han har sökt efter as länge så dom köpte han och sen hittade jag en as fin jacka åt Victor som jag tänker tvinga han att köpa;)hehe


Dagens Outfit


Väst- H&M
Tshirt- Gina Tricot
Jenas- Cheap Monday
Skor- Convers

Tråkitg inlägg det här blev men orkar inte vara så kreativ idag, nu väntas middag, pusstjiing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0