Måndag 25 Maj

Hello(:
Idag har man varit ledig från skolan, gissa om det var skönt fick som en extra lång ledighet(: Fast egentligen har det inte blivit så mycket ledighet har mest suttit och pluggat hela dagen eftersom vi har prov på onsdag i personlig försäljning och jag kan verkligen inte ett piss! Jag måste få mvg på det här provet för annars får jag typ inte mvg i betyg;S Så jag känner mig faktiskt lite smått stressad, plus att vi har debat på onsdag i samhälls och jag kan ingeting av det heller som jag ska säga. Men nu är det riktigt nära till sommarlov så det är bara att käma på den här sista biten nu(:

Kolla in det här huset, gissa vilken ung Hollywoodstjärna som bor i den här lyxvillan?

Det är nämligen unge Zac Efron som bor här, hade inte varit så dåligt att bli inbjuden dit;)

Nu middagsdags, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0