Lördag 2 Maj

Hallå(:
Idag är jag en lycklig tjej för jag har nyss stoppat upp min studsmatta!(:whi. Jag tycker om det lika mycket varje år, fast det var dock ett jädrans slit att he upp alla dom där grejjerna som dämpar men till slut satt alla på plats och jag fick ta mitt första hopp! Jag bara log när jag hoppade vet dock inte varför, för så jäklarns kul är det ju inte eller iallafall inte om man hoppar ensammen, och det är ju seriöst typ jobbigt att hoppa. Det är ju nästan så att man får lite träning av det, jag ska nog hoppa på den 24/7 så att jag blir en riktigt tränad kvinna;)haha

Annars så har jag övningskört tre grånger på två dagar, så nu är Maria på G(; Men det har gått hur bra som hellst och jag har typ bara kört i stan, jag har inte vågat köra så himla mycket i stan förut men nu gick det super! Till och med trafikljusen som jag hatar har gått hur bra som hellst. Första gången hade jag världens flytt från storheden genom stan till bergnäset var prick alla trafikljus gröna när jag kom fram till dom, vad är oddsen liksom? Fast jag blir fortfarande lite stressad när det är sådär as mycket trafik i stan men det är ju bara att träna bort(:

GRATTIS Elina på 18 års dagen!:D

Det var allt för mig, nu ska jag kila ut igen,pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0