Lördag 16 Maj

Tjabba(:
Oj klockan är över tolv så egentligen är det inte lördag längre men skit samma;P Idag blev det in till stan med Victor, vi var nämligen på världens shoppning humör och tänkte typ shoppa upp hela stan;) Men så blev det inte, Victor köpte en t-shirt på intersport medans jag inhandlade en tunika från h&m och två sprortbh:ar. Seriöst inte visste jag att det var så dyrt med sportbh:ar, 800 spänn för två stycken:O Men åh så mycket fint jag ändå hittade men det är ju bara ett problem ekonomin håller inte riktigt till allt jag vill ha;P

Ikväll blev det fika hos Cia eftersom tjejen fyllde 17 år(: Fast det var inte fika utan massa frukt och bär men det var ändå as gott, seriöst jag rullade typ fram sen efter allt fika:O Sen satte vi oss framför tvn och kollade euorovision. Nå finns det stolpskott om jag säger så, vissa låtar var ju bara helt puckade som t ex Greklands bidrag;Phaha. Men Norge vann ju och det tyckte jag var as bra, låten var ju hel skön och killen var så gullig(: Men nog tyckte jag lite synd om Sverige nog, men  va fan vi är ju nästan norge så det kan vi ju trösta oss med(:

Förrästen så fick jag sommarjobb, andra perioden på antnäs äldreboende(: Gissa om jag kommer tjäna mycket chash i sommar!;) Och ändå får jag ledigt hela sista perioden, det är ju perfekt:D


Kvällens Outfit


Skjortklänning- H&M
Leggins- Lindex
Armband- Himlakatten

Nä nu är det dax för min sköna säng, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0