Fredag 29 Maj

Hallå(:
Idag har det varit skola som vanligt, märks att det börjar gå mot sitt slut för på varje lektion nu är det typ inlämning av böcker och sånt. Sjukt härligt, och det enda jag har kvar i skolan är det där skit matteprovet. Efter skolan blev det en tripp till stan med Victor. Fick äntligen hämta mina jeans från diva och så inhandlade jag lite stuffs på H&M(: Men shit vad folk det var på stan, kryllade bara av människor. Fast det kanske är för att det är vår och studiebidraget har kommit idag.

Ikväll blir det att åka till Klövern och hälsa på Boman med massa girls(: Det var så sjukt längesen man var där så det ska bli riktigt kul:D Har hört att det pratas om att bada i någon sjö, hujja det skippar jag nog om det inte är riktigt varmt i vattnet som nog inte är så troligt;P

Nu hade jag inte så mycket mer på hjärtat för tillfället, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0