Torsdag 19 Mars

Det är ingen vanlig dag för det är Emmas födelsedag, Hurra Hurra Hurra!:D
 Åh vad kul att bli 18 år, jag vill också bli det nu. Fast det är ju bara sisådär 4 månader kvar typ;) hehe

Idag hade vi sovis som vanlig till 12:40 och det var bara idrott som stod på schemat idag för våran andra lektion var inställd. Efter idrotten gick jag in till stan med Emma och Linda och Emma fick sin födelsedagspresent av mig(: Sen så blev jag ensammen så då gick jag själv ett tag på stan. Var inne på den här nya affären Monki, fan vad cool den var. Det var typ en sån här typisk New York affär. Men phu vad människor det var där inne, man fick trängas och stå i timmar och kö till provhytterna. Riktig sån där mellandagsrea-känsla. Men jag hittade mig iallafall en jätte fin tröja där som blev min(: Sen så köpte jag även två tröjot från Gina och ett par jätte söta örhängen från Ur och penn. Så det blev att bränna lite pengar idag också;)



Blå randig tshirt- Monki
Vit randig tröja- Gina
Ljusgrön tshirt- Gina

Nu måste jag skynda mig till Victor, tjingen

Kommentarer
Postat av: Lena

ooh, en såndär randig t-shirt har jag mee :D Fast jag köpte den dock i stockholm, hehe.

2009-03-22 @ 20:31:06
URL: http://lenajosefsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0