Söndag 22 Mars

Tjabbis på er(:
Har inte skrivit på ett litet tag men vem vill sitta vid en dator när det är strålande sol ute? Inte då jag iallfalla! Men jag tycker det är så nice med det här braiga vädret jag blir som bara lycklig av det och får massa sommarkänslor!(:thi

Idag har jag övningskört med papi, ja det var ju ett bra tag sen eftersom det var snö på vägarna när jag körde. Jag fick köra till Bergnäset och för första gången köra i trafikljus och jag var lite stressad innan och tänkte det här kommer banne mig gå åt pippsvängen men icke det gick galant(: Sen fick jag fara och kryssa lite i bergnäset och testa på att parkera massor osv. Sen blev det att ta en sväng förbi storheden och sen hem via e4:an och där gick det lite vilt till;) Råkade överskrida hastigheten bara något,  men att hålla hastigheten är inte min starka sida x)

Kollade den här nya filmen Rallybrudarna med familjen idag, den var faktiskt helt okej. man fick ju som gode lust att testa att köra lite rally. Men jag tror inte det är så lätt som de ser ut men fatta fränt ändå att köra i princip hur snabbt man vill utan att bli stoppad av någon polisis;P

Ikväll så blev det tv- tittande hos Amanda med henne och Jenny. Vi kollade Wipout och sanningens ögonblick för vi var ju bara tvungen att kolla hur det skulle gå för den där tjejen som var med. Seröst vad blåst hon var det enda hon tänkte på var pengar och resten sket  hon typ fullständigt i,  som hennes pojkvän och familj. Vissa människor är ju inte bara helt hundra.

Nu ska jag slå en pling till Ville(: pusstjing

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0