Söndag 1 Mars

Hallå(:
Shit vad konstigt det kändes att skriva att det är första mars, det var ju nyss början av februari kändes det som. Tiden bara springer iväg. Det som är bra nu är ju att alla börjar fylla 18 nu så det kommer bli massa födelsedagsfester nu, så himlarns skojj!!:D

Igår kväll var jag med Ville, vi var hos honom och badade badkar,bastade och kollade film det var super mysigt. Vi kollade Get smart himlarns rolig film fast lite seg;P Vet inte vad som hänt med mig, jag som var typ kvällsmänniska orkar inte änns hålla mig vaken när vi kollar på en film. Och problemet är inte att jag sover för lite, för jag sover typ minst åtta timmar och det är väl inte lite? 

Idag har jag varit och åkt slalom med Linnea. Vi har typ tänkt det flera helger så det var på tiden nu. det var skojj men det blev så där sjukt kallt. Var typ tvungen att gå in och värma oss minst fem gånger. Linnea hade med sig varm choklad, älskar verkligen det. Fattar inte varför jag inte åker slalom oftare för egentligen är det ju sjukt roligt, men det känns som när man kommer upp i våran ålder är man antingen en asån som satsar på slalom eller så skiter man i det totalt. Jag måste nog åka någon mer gång det här året(:
 
Ikväll blir det att vara hos Amanda med alla Antnäsgirlsen och ha film kväll(: det blir nog trevligt och har hört att vi ska kolla hsm 3, dom filmerna kan jag bara aldrig få nog av;p Sen skulle vi typ kolla någon film som jag inte kommer ihåg namnet på men som vann massa Oscarspriser på Oscarsgalan.

Nu vankas middag, Ha det bra allesammans:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0