Onsdag 18 Mars

Hejhej(:
Shit vilken morgon jag hade. Först så drömde jag att jag försov mig och missade den första lektion, men det var typ för att igår så tänkte jag att jag verkligen önskade att vi typ inte hade första lektionen. Ja vad tror ni inte jag gjorde imorse då, jo jag försov mig till tio i sju och det är väldigt mycket för mig eftersom jag typ alltid stiger upp kvart över sex när vi börjar vanlig tid. Ja så då hade jag bara trettio minuter att göra mig klar på och ni som känner mig vet att jag alltid är så jäklarns seg på morgonen. Just det så hade jag ju bestämt mig för att sminka mig idag också för att jag inte hade smink varken i måndags eller igår. Så tjurig som jag är så skulle jag ju sminka mig idag och ha lite finare kläder på mig, så jag fick sitta i bussen och tugga i mig en banan som frukost, det var ju inte så väldigt nice.

Ja sen då när vi sitter och väntar i datasalen på att våran lektion ska börja tror ni inte att det kommer in en lärare och säger att Roland är sjuk;O Ja men grattis jag som till och med hade tänkt att jag inte ville ha den första lektionen och försovit mig men ändå kommit till skolan och så är inte läraren där! Aja det gjorde inte så värst mycket satt då bara och kollade runt lite på datorn så det var ganska chill. För jag fattar verkligen ingenting av hur man ska göra med den där jävla nätbutiken som vi håller på med:s

Egentligen så skulle vi ha gått till tre idag men dom två sista lektionerna behövde vi inte ha, så vi hade då egentligen bara en riktigt lektion idag, så då blev jag happygirl91(: Så vi slutade vid elva och då knallade jag och Emma till stan och jag hittade massa fina saker men jag hade ju lyckats glömma börsen smart som jag är. Fast jag la undan massa fina stuffs som jag ska köpa imorgon(: Och Emma drog på storshoppen;)

Måste bara tilläga vilket underbart väder det är ute!:D

Nu ska jag knalla iväg från datorn ett tag, Tjingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0