Onsdag 11 Mars

Hallå(:
Puh idag har vi haft ännu ett till prov, personlig försäljning. Det provet jag var mest orolig för men det gick bra faktiskt över mina förväntningar, fast man ska ju inte ta ut något i förskott;p Och imorgon har vi sista provet som är idrott, har inte änns börjat plugga till det än eller jag kollade bara lite smått igenom det men det verkade inte vara så svårt(: Sen är alla proven över, ursäkta att jag tjatar lite om våra jäklarns massa prov. Men det är bara för att jag är lite less för att dom stoppar allt på samma vecka och dessutom direkt efter sportlovet. Fast tänk egentligen är det ju inte så mycket om man jämför med dom som typ har 4 prov per vecka. Nä huvva det kan ju inte vara lätt för dom barnen, jag själv hade nog varit död då:O

Idag när jag pratade med Jenny i telefonen upptäckte vi en väldigt ful sak:

Jag: Just det när jag åkte hem med bussen såg jag några av dina klasskompisar gå över vägen
Jenny: jaha, vilken buss åkte du hem med?
Jag: Den som går vid tre
Jenny: alltså Älvsbybussen?
Jag: Ja
Jenny: Mäh den åkte jag också med
Jag: Va? Nä jag kollade ju på alla som gick in i bussen där vid gymnasiebyn
Jenny: Men jag klev ju på där
Jag: Men vars satte du dig då?
Jenny: Näst längst, för jag hade så mycket packning
Jag: Jaha men då måste någon tjockis ha täckt dig så jag inte såg dig:P
Båda:HAHAHAHA!

Det fula var att vi hade åkte med samma buss men ingen av oss hade märkt det x)

Just det måste berätta en väldigt rolig nyhet. Igår fick min kusin Katarina en liten bebis!:D Den var super gullig och ska hete Meja, lite ovanligt namn men jag tyckte det ändå var fint. Hon är första kusinbarnet på pappas sida alltså på Gustafssons sida om man säger så;P

Nu ska jag kila, Ha det bra gott folk!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0