Måndag 16 Mars

Tjabba Tjena Hallå(:
Jag är en riktigt glader idag för att våren är här(: Man blir som bara glad av att vistas utomhus nu och idag var det första dagen utan denn där äckligt tjocka vinterjackan. Jag tänkte att jag kommer banne mig svettas som en gris om jag tar den så istället fick det bli min Henry Lloyd jacka som sitter som smort för sånt här väder. Och på vägarna börjar det ju bli bart så nu blir det fram med cykel, whio jag diggar min cykel(: Fast jag kom just på att det är ju punka på ett av mina däck men jag får nog be min papi att vara en snäller och laga den.

Just nu har jag sånt här stan begär att jag bara måste shoppa. Så idag var jag på stan en snabbis med Emma och Linda. Jag hittade ett linne som fick följa med mig hem. Men jag har super mycket på min lista som jag ska köpa nu till våren. Men vette tusan hur jag ska klara det med min ekonomi, ja det blir nog att ta ett snack med päronen;)hehe


Jag har verkligen fastnat för den här färgen i vår<3

Nu hade jag inge mer vettig att säga er, Ha det bra människor:D


Kommentarer
Postat av: jenny

HAHA, ja ja ser de nu. men asså ja vet egentligen inte varför ja längtar så mycke. Men som du säger så är de nog bara nördigt! ;)

2009-03-18 @ 09:42:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0