Fredag 13 Mars

tjabba(:
Alltså är det fredag den 13 igen, var det inte nyss det?:O lite skumt, fast jag har då iallfall inte drabbats av otur;)hehe
Yes äntligen är den här skolveckan över;p det har typ varit en hård start sen lovet, 3 prov och 2 redovisningar;S Okej nu ska jag sluta tjata om det men jag känner mig typ helt slutkörd och det är bara efter en vecka;O Ah nästa vecka har vi nada prov eller inlämningar eller nå, prima(: Och sen efter nästa vecka är det ju äntligen praktik i hela 3 veckor, jag är typ helt taggade för det faktiskt, jag tror det kommer bli super:D

Ikväll har det bara varit en chill hemmakväll hos Amanda med henne, Jenny, Jokki och Cia(: Vi kollade som vanligt Lets Dance och pratade lite. Men det blev en tidig kväll hem för alla var typ helt döda. Och nu sitter jag och äter dom här nya  flingorna Kellogs Special K med mörk choklad och jordgubbar, men det var ingen höjdare om jag säger så.

Nä nu orkar jag inte skriva mer, Ha det bra gott folk:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0