Torsdag 11 Juni

Tjabba(:
Idag hade vi avslutning med klassen på skolan, det kom 5 pers! Seriöst vad fan händer med världen? Men vi fick bara sitta där och fika och sen fick man gå. Då traskade jag och Emma på stan(: Vi gick runt lite och sen satte vi oss inne i Smedjan, det var jätte roligt för Emma råkade göra välrdens tabbe ( ska inte dra upp den här dock) men attans vad roligt det var;) Vi fick även en förfrågning om vi gick runt i tofflor, vem fan kan inte se skillnad på tofflor och skor?x)

Ikväll har jag inte den blekaste aning om vad jag ska hitta på. Alla mina vänner ska vara med sina klasser typ. Men eftersom ingen i våran klass orkar ta tag i något så blidde det inget. Och imorgon är planerna fortfarande lite obestämda, men vi får väl se vad som händer(:

Förrästen var och kollade på balen igår också, fy fan vad fina alla var! Och igår var det typ 2/3 mer än i förgår och jätte många som man kände(: Kan inte fatta att det är vår tur nästa år att ta på sig fin klänningarna!

Nu ska jag hoppa in i duschen, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0