Onsdag 3 Juni

Hejsvejs(:
Kom nyss hem  från Elinas lägenhet, vi antnäsbruttorna var och fikade där ikväll(: Åh vad fint hon hade det, nog var det bra litet men hon hade gjort det så mysigt. Helt finurliga grejjer hade hon kommit på också men det gäller ju att tänka smart när man inte bor på så stor yta. Måste ju erkänn att man själv blev sugen på att flytta hemifrån, tänk vad skönt utan att ha några föräldrar som tjatar på en jämt och stämdigt och få göra lite som man vill. Men innan jag flyttar så måste jag bli en hejjare på att laga mat;D

Annars har dagen varit som igår med bara en lektion, och sen hål i två timmar för att jag skulle göra det där förbannade matteprovet. Ja vad ska jag säga om det gjorde det på en kvart! Jag vet det låter helt sjukt men det var typ bara åtta frågor och jag han till och med gå igenom provet efteråt. Hoppas nu bara jag klarade det så att jag kan få matten ur världen.

Nä nu ska jag hoppa i pyjjen och läsa lite twiligt, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0