Maria är smart ;)

hallå det är Victor som skriver nu eller loverboy_91 som Maria hade sagt hahaha ;) jag tänkte bara berätta om en rolig sak som hände ikväll xD

Maria: Jag har kommit till det trettonde kapitlet i Twilight nu men jag vågar typ inte läsa det.

Victor: jaha ja jag har hört att de ska vara med nå varulvar

Maria: men inte visste jag att varulvar var vargar

Victor: vad trodde du det var då?

Maria: men typ sånna där på två ben som ser konstiga ut

Victor: va? men ulv betyder ju fan varg, du vet som den i Harry potter 3.

Maria: jaha men jag tänkte att det var typ dinosaurier?

Båda: HAHAHAHA!

Som vanligt visar Maria sina smarta sidor när hon är med mig haha nä jag skojjade men ibland har hon sina stunder ;)

Kommentarer
Postat av: Linnea

HAHAHAHA

2009-06-10 @ 12:57:14
URL: http://linneastenqvist.blogg.se/
Postat av: jokki

haha Gurra alltså, den missen var inte illa :P

2009-06-10 @ 22:08:15
URL: http://jokkihanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0