Måndag 29 Juni

Hallå(:
Idag har jag haft min andra körlektion, gick mycket bättre den här gången och hon tyckte till och med jag var bra på att köra så det kändes ju skönt(: Och den här veckan har jag körlektion varje dag, mamma hade typ bokat in en intensiv vecka men det kan ju faktiskt vara ganska bra plus att dom tar sommarstängt sen:S Så nu blir det mycket köra bil(: Har även hinnut vara ute och springa och fixat min data som inte alls mått så bra men nu är den frisk igen!(:

Haha just det råkade göra värsta tabben idag. För jag trodde att jag hade körteori idag från 16:30-18:30 som varje måndag. Men när jag kommer ditt är det typ helt dött och så står jag och väntar ett tag men inte en människa syns till. Då går jag och frågar i receptionen och då säger kvinnan: "Nä inte idag sista gången var ju i onsdags". Då har jag lyckats missa att vi har haft körteori två onsdagar i rad också, bra jobbat Maria!



Nu ikväll har jag varit med Jenny och Amanda(: Vi hade tänkt kolla en film som var på datorn så då tänkte vi göra det enkelt att koppla datorn till tvn:n men inte var det ju så lätt. Men vi fick det att funka på en dator men då funkade inte filmen och på den andra datorn funkade det inte att koppla in den till tv:n. Efter mycket om och men blev det iallafall att kolla den filmen som jag hade tagit med mig- Revolutionary Road. den var faktiskt helt okej men inte direkt en sån typ av film som vi gillar, för den var så djup och sorgsen. Men det var ju kul att se Leonardo och Kate spela mot varandra igen efter Titanic, och dom är ju så sjukt bra skådespelare bägge två(:



Dagens Outfit


Tshirt- Vila
Kofta- H&M
Jeans- Acne
Skor- din sko
Solbrillor- H&M

Nu måste jag rusa, pusshejs(:

Kommentarer
Postat av: emma

men maria förhelvete, vi har vår första apu dag onsdag den 19e aug! då börjar vi alltså på måndagen? ;D

2009-06-30 @ 01:40:40
URL: http://emmaenbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0