Måndag 15 Juni

Tja(:
Idag var första riktiga arbetsdagen, fick träffa alla konfrimanderna igen men det är då tur att jag har "mina egna" konfrimander som man har lärt känna. Fast jag hade typ glömt hälften av namnen redan x) Idag fick vi promenera till storsand, seriöst har aldrig tänkt på att det är så nära kyrkbyn. Men fy tusan vad mygg det var där, mina ben är typ proppade med myggbet nu och det är inte så särskilt mysigt:S Slutade iallfall fyra och då var det bara att stressa till körteorin som började halv fem.

Idag börjar ju fotbollsskolan för alla små barn, saknar faktiskt att vara ledare där i år nu när man redan varit det tre år. Det är så himla kul att jobba med dom små liven, nog för att vissa kan vara sjukt jobbiga. Men jag jobbar ju ändå med barn nu fast lite större;P

Det här är sista kvällen jag sover hemma sen bosätter jag mig i prästgården under två nätter. Så jag kommer vara i gammelstad 24/7 nu så mig kommer ni inte höra av förrän på torsdag.


Har snart läst ut andra boken(:

Ska fortsätta packa nu, pusstjing(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0