Måndag 1 Juni

Tjabba(:
Oj vad tiden går snabbt idag är det redan första juni, det var ju alldeles nyss första maj! Man hinner snart inte med i svängarna längre.

Idag är man ju ledig om man sprang stadsmaran, min lediga måndag har beståt av:
- Pluggat ytters lite matte men ändå räknat klart allt, så nu ska jag bara ringa min mattelärare för att få göra det sista provet
- Dammsugit övervåningen
-Dammtorkat övervåningen
-Dammsugit nedervåningen minus köket
-Dammtorkat nedervåningen
- Torkat ur kylen och skafferiet
- Tömt diskmaskinen plus fyllt den
-Tvättat m.m

Ibland kan man faktiskt få känna sig lite duktig.  Men det beror nog mest på att jag inte har några läxor att göra + att mamma och lillebror ligger på sjukhuset fast dom kommer hem imorgon och då vill jag ju att dom ska komma hem till ett rent hem(: Ikväll blir det nog bara att chilla här hemma med någon film eller så kanske höra med någon annan av girlsen vad dom ska hitta på(:


Började läsa andra Twilight boken igår, äntligen;Dhaha

Nu kom pappa hem så ska vara lite social med honom, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Amanda L

men shiiet va duktig du har varit idag då ;)

2009-06-01 @ 19:11:32
URL: http://amandaalarssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0