Lördag 27 Juni

Tjabba(:
Idag var det sisat dagen på jobbet. Vi var tvugna att komma dit redan 08:30 så jag var helt död imorse. För jag gick och la mig vid ett tiden och vaknade sju, tror aldrig jag varit så trött i hela mitt liv! Men till slut vaknade jag iallfall till och kunde göra mig iordning för dagen.

Började med att vi fyllde i våra lönerapporter och hade en lång utvärdering om dom här två jobbveckorna. Sen kom den första halvan av konfrimanderna som skulle konfrimeras klockan elva. Dom var väldigt pirriga och nervösa men det gick jätte bra inne i kyrkan. Efter det gick vi ut i det strålande vädret och fick säga hej då till alla. Sen blev det att snabbt springa ner till Stadsön och käka och tillbaka igen för då var det nästa gäng som skulle konfrimeras klockan två. Den här gången i kryckan gick det ännu bättre och dom var så duktiga. Sen så blev det även att säga hejdå till dom och en massa kramar. Jag trodde faktiskt inte jag skulle sakna dom så mycket men man fick ändå helt bra kontakt med dom flesta på de här två veckorna(: Tur att vi ska ha en återträff någon gång iallfall.


Här är båda gängen i krykan och framför sina sånger(: Tog typ inga bilder men ska be Jenny skicka, så dom kommer upp på bloggen om ett tag(:

Nu ska jag kila iväg, pusstjing(:

Kommentarer
Postat av: Anonym

åter träff :D Jaaaaaaa jag saknar alla<3

2009-07-01 @ 19:11:49
URL: http://sundqvisthanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0