Lördag 20 Juni

Tjabba(:
Sitter här vid datorn och har nyss beställt hem 5 grejjer från h&m, tänk ändå vad snabbt man kan klicka hem lite prylar. Jag är också sjukt sugen på att beställa en as fin bikini från nelly.com men vette tusan hur den kommer sitta på mig. Äh får nog ta mig en riktig funderare innan jag beställer den.

Här hemma har då vädret varit kanon, riktigt varmt och soligt(: Om alla undrar varför det ser ut som ett helvet på våran gräsmatta är det för att vi rivit upp den och ska stoppa dit nya gräsfrön så vi får en riktigt grön gräsmatta. Har även hunnit varit på en prommis med Amanda också, efter jag hade lämnat av henne så joggade jag hela vägen hem, körde även ett riktigt fyspass när jag kom hem. Riktigt skönt var det och verkligen välbehövligt eftersom jag inte rört på mig på år och dagar typ.

Har även fixat den här nya programvaran till Iphonen så nu är det som att man har fått en helt ny Iphone typ:D As bra är det med  50 nya funktioner som t ex skicka mms, en röstmemon, det finns åäö när man skriver sms och det bästa av allt man kan vidarebefodra sms. Som jag har saknat det! Perres och allt det här bara genom några klick.


Åh vad bra dom här hunkarna är, Fjortisvarning!

Nu ska jag ringa ett samtal, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Elina

Jag tror jag vet vilken du menar! Den finns i tusen olika färger och är sjukt fin! Men har precis sammakänsla jag med. Dom brukar sitta konsitgt sånnadära

2009-06-23 @ 10:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0