Lördag 13 Juni

Tjeniiiixen(:
Gårdagen blev riktigt hektiskt. Det var ju dagen med stort S, nämligen studenten och jag hade då tre kusiner som skulle ta studen och vi skulle kolla på alla! Det började med att jag och Victor kom in till stan och träffade min familj, vi gick till örnen för att kolla när två av mina kusiner sprang ut. Det var så sjukt varmt, massa folk + att allt typ blev försenat en halvtimme. Men till slut sprang dom ut, åh vad kul det var att kolla på alla. Dom hade jätte roliga låtar och alla var så glada(: Gissa om man började längta nå till näsat år när det är vi som står där i våra studentmössor och tjoar:D
Sen så skulle vi kolla när en av min kusin åkte på flaket, efter det var det fika på tuna hos en av mina kusiner. Men snacka om att det var kaos i stan:O Alla bilköer var typ en km långa och trafiken rörde sig ju inte snabbt direkt. Efter fikat åkte vi hem och då hade vi ungefär en och en halv timme på oss att göra sig iordning innan vi skulle till nästa ställe. Då var det dags att åka till Undbyn till en av mina andra kusiner och äta middag där + fika en gång till. Sen blev vi kvar där till sent på kvällen, så det blev inte att åka in till stan och ferra. Men jag lovar er det ska jag ta igen någon annan gång;)haha

Dagen har då beståt av jobb från 09:00 -16:00, vi hade planeringsdag inför måndag då vi börjar jobba på riktigt(: Så hädan efter kommer jag befinna mig i gammelstad i drygt två veckor.

Kan ni förstå att det faktiskt är Sommarlov på riktigt nu!:D Jag ska då njuta av dom här tio veckorna riktigt ordentliget, sommarlov 2009 är verkligen välkommen!


Efterrätten vi fick igår, mumms;)


Kommentarer
Postat av: L

Maria, I SOMMAR MÅSTE NI KOMMA UT TILL MIN STUGA! haha. Det blir ju aldrig av men nu jävlar ;)

2009-06-14 @ 12:46:51
URL: http://www.lenajosefsson.blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0