Update

Tjennare(:
Ikväll har jag varit med mina tjejer Jenny och Amanda!(: Först så cyklade jag och Jenny till Amandas stall och hälsade på alla hästarna och vi blev kvar där i typ två timmar eller nå. Fick ju även träffa lilla fölet igen som fortfarande är så sjukt göllig!(: Efter det cyklade vi hem genom skäret och det, hujja vad kallt det var! Smart som jag är så cyklade jag bara i skjorts och tröja, det är ju säkert bra när man typ är sjuk;S När vi kom hem till Amanda blev det bara att chilla och kolla på Paris Hilton My New BFF, fy fan vilken roligt program! Jag måste bara säga vilka lirare det är som är med x) Hahah


Diggar den här bilden på oss tre!;)

Nu ska jag hoppa i sängen och ringa ett samtal;) pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0