Torsdag 9 Juli

Tjabba(:
Jobb,jobb och åter jobb har min dag bestot av. Börjar faktiskt bli lite less på att jobba nu för jag vill ha riktigt sommarlov. Fast nu spelar det inte så stor roll att jag jobbar när det ändå är typ 10 grader ute varje dag, yee vars fan tog sommarn vägen?;O

Efter jobbet var det bara att snabba sig hem och sedan vidare in till stan för åter igen en körlektion. Det var typ den roligaste körlektion hittils, fick testa att tvärbromsa och accelerera as snabbt och massa sånt skojj plus att min körlärare var på glatt humör eftersom hon skulle gå på semester idag. Men vafan var det här med att alla på Ninas ska ha semester samtidigt, dom kunde väl ändå gått i skift eller nå. Tror inte jag kommer hålla mitt mål med att ta körkortet innan skolan börjar när dom har semesterstängt och hela kittet!

Sen blev det även en sväng på stan för att lämna tillbaka lite kläder som jag köpte i tisdags. Hade världens beslutångest om vad jag skulle ha på mig imorgon när det blir  Amanda P 18års fest + utgång men tillslut bestämde jag mig. Att det alltid ska vara så svårt det här med vad man ska ha för outfit. Just det hittade även ett par as snygga skor som jag inhandlade. Kolla in dom här:


Nu ska jag hoppa i pyjjen och sen väntar sängen, pusstjing(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0