Torsdag 2 Juli

Tjennare(:

Idag blev det en väldigt tidig morgon för en väldigt morgontrött Maria. Jag följde nämligen med min familj och lite av övriga släkten + USA släkten upp till Storforsen. Har inte varit där på år och dagar så det var riktigt kul och helt coolt har aldirg fattat hur stort det är. Bjöd USA människorna på grillad falukorv och alla åt som hästar och tyckte det var as gott>.<

Frågade även om dom hade sett någon kändis någon gång, fast det hade typ ingen:S Men dom visste typ iallafall vars några kändisar bodde som t ex: Jennifer Aniston, Ben Affleck, Will Ferrel och så var det någoon mer;P Och dom visste såklart vilka Jonas Brothers var och sa att dom var jätte stora i USA!!!!:D

Några av USA släktingarna bor i Pennsylvania, New Jersey, north Virgina och Maryland som alla ligger ganska nära New York!(: OCh Sen var det tre av dom som bodde i Florida!!:D Och direkt började jag tänka på Disneyland och dom hade till och med varit där så fusk alltså, jag vill också dit! Eller jag vill bara till USA och jag berättade att jag och Amanda skulle till Hollywood och kolla på kändisar då började dom bara att skratta;D Men vi sak iallafall åka dit och det har vi redan bestämt!(:haha

Storforsen


Min kusin Katarina med hennes kille Stefan och deras söta lilla bebis Meja(:


Gullungen Meja<3


Nu ska jag ut och övningsköra, pusstjing(:


Kommentarer
Postat av: Linda

hahaha japp de har jag ;)

2009-07-03 @ 16:06:55
URL: http://lindahallman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0